måndag, maj 21, 2012

Måndaaaag

Hej!
Jag har haft en bra helg, jobbat på mitt underbara fantastiska jobb, gud vad jag älskar de. Ja ÄLSKAR allt ja säljer, älskar kollegorna, älskar kunderna. Åhh fina fina tider. Alla är gravida som kommr in, ja får hjälpa och stötta och LUGNA dom i många saker. Oj vad mkt som for runt i deras huvuden. Spännande tider <3 fina fina dom.

Värmen har slagit till, ja klagar sällan på kyla, och värme..men ja föredrar nog hellere kyla i vissa fall. Ja har en hästman på skallen. De spelar ingen roll om de är uppsatt eller utsläpt, så djävulskt varmt.
Idag på PW så svettades jag i bara denna tunna lilla tröja. Linne hade varit perfekt, men ja hade en kass kroppdag idag.

Fick till en bild som fick tbx självförtroendet igen efter pw;en .
Slank tjej.fast rumpa, mindre mage. Inte alls redo för sommaren, men de kämpar ja för.



Veckans träning
M PW + Bröst/Bicep
T Morgonspinning 45 min + Rygg/Tricep
O PW + Ben/Mage
T PW + Bröst/Bicep+ 90 min spinning
F PW +Rygg/Tricep
L Vila
S PW + Ben/Tricep + 60 min spinning

På armdagarna lägger ja in axlar, bendagen rumpa och vader, och mage slänger ja in lite om ja orkar vilka fler dagar ja nu väljer. Men för att förkorta för er så skriver ja så.=)
Förra veckan blev de ingen spinning alls. Men ska försöka ta mig tid till de denna .
Behov av de!!!! Svettas så de droppar av mig då. Underbart!!

Vi hörs snart igen.

Inga kommentarer: