söndag, maj 06, 2012

Hejjjj

Hejsan, jag lever gott folk!!!

Tejpen på nosen är borta och de känns helt okej, ömm och kliar och bråkar med mig ibland. Men skönt att kunna visa mig ute som en normal utan tejp och blåtiror.

Jag beställde hem lite saker från fitnessguru.se idag. En smartshake med lite olika fack . Perfekt för att ta med frukost och dela upp musli och bären typ. Eller proteinpulver osv. Så kanon bra alltså! SNygg med ;)
Jag invigde den idag på gymmet med Dessi.

Träningen är igång nu efter de sega uppehållet. Imorgon börjar alvaret igen. Inget slappande..såå hääärligt. ;) Finns inget som håller mig inne nu, inte ens trötthet. ;) Tejpen och blåmärkerna va de som höll mig ur träningsfasen.

SKa börja träna mer gym nu, så ja delar upp musklerna lite...bodypump är så allsidigt och man tränar alla muskler. De kan bli lite väl enformigt så kroppen inte får vila innan ja är på direkt.

Gett extremt mkt resultat, men nu behöver jag tänka om och göra nya saker, Så ni ska följa förvanligen här.. I promise ;)

Passnörden ska bli gymnörd blandat med morgonprommisar och spinning. Hardcore!!!! Snart sommar. VÅGA VÄGRA VASSEN!!!




Mina bebisar , förgyller vardagen.  Älskar varända fjäder på dom. Även om dom ibland väcker mig med massa kvitter så kan ja inte ogilla dom. Oändliiiiiig kärlek..

Tyra och Prinsen <3

Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: