söndag, november 16, 2008

Kort sumering

Jag har varit med Keith några dagar nu. Bott hos honom och myst!
Ätit underbar Thai mat från Toui´s Thai. SJUKT GOTT!
Gjorde egen mat en dag oxå. Blev mums!
Var i Uddevalla igår, visade mig runt till alla hans vänner, och gamla lägenheter han bott i. Mysigt i Uddevalla. Staden min kära syster dessutom pluggar i! Kul att se den =)

Skulle tränat idag, men idag kom min rygg-smärta tbx igen. VAD FAN ÄR DETTA??

Fick ett sms av Keith att han ska lägga upp en plan till mig som ja ska använda mig av, detta jobbiga jag har nu, kan ju faktiskt vara en tydlig varning att jag bär barnen fel och att jag behöver mer CORE(Mage, rygg, mittparti)träning utöver min vanliga träning jag gör.
SÅ han skall hjälpa mig med det.. Känns rätt tryggt faktiskt..

Jag är sååå trötttttt på dettaaaa!! VILL TRÄNA!!!!!!
Såhär ser ju ut hemma hos Keith, MM sports Tshirt, och hans Hagabadetbyxer, haha Hett!


Puss 0 Kram

Inga kommentarer: