lördag, november 29, 2008

Lördag!

Usch, helgen går så snabbt! Jesus!

Så trååkigt!
Jag har grejat lite på bloggen som ni säkert ser! =)
Lite musik och ny färg! Känns kul och lite fresht! Glöm nu inte och tryck spelaren på tyst när ni ska kolla klippen på bloggen. Det blir ju dubbelljud osv. Det är skit störande!

Imorgon tror jag att jag ska bygga mitt pepparkakshus!

Imorgon ska ja träffa Keith igen. SOv hos han inatt! Saknar han redan..
Han ska få hjälpa mig med pepparkakshuset om han inte är allt för bakis! ;)

Gud vad jag vill ha en hund!! EN UNGERSK VIZSLA!!!!!Klippet nedanför gör mig galen! =D

Ha en bra kväll, nu ska ja äta ett gott Granny Smith äpple!

Förresten, är Inte Prisma ett fint namn?..Det ska nog min dotter heta om jag får någon! ;), Eller kanske min hund?..Det kommer ju vara som min dotter. Vi kommer dreggla lika mkt när vi sover, vi kommer ha mens, och vi kommer träna tillsamaans( Dock inte friskis och svettis), haha! Vi kommer äta middag och laga middag tillsamans! Hur mysigt? =)=)=)=)

Kram på er!

Inga kommentarer: