tisdag, november 11, 2008

Är frisk?

Jag tror banne mig att jag är det? =) wiieeeeee
SKa jag sola? våga göra Yoga? SKa jag ut och promenixa?

Jag ställde klockan på 8, för att kunna ringa till vårdcentralen och säga att jag vill ha min hals kollad!
Men jag vaknar idag och känner absolut INGET, lite snorig och slemmig, men ingen smärta!!
Byxerna och troserna gör inte ont på huden längre, och jag kan dricka och svälja!!! =)=)
Ringde till jobbet och sa att jag kommer imorgon!!=)
Sköönt, nu börjar mitt nyttiga liv.
Så fort jag känner mig redo så börjar ja me mitt vanliga tränings liv!! Så skönt! 1-2 pass 5-6 dar i veckan!! Saknar det så, och nu FAN ska jag få fin kropp!!

Med hjälp av älskade Keith som är PersonligTränare så går nog detta bra! Jag hoppas han kan puscha mig lite...för just nu får han mig bara att äta massa kakor som han har dinge på! Haha Och BurgerKing milkshake...fy dig!

Vi har lite diskussioner att jag kommer va den som styr och ställer i vårat förhållande. Haha Kan nog stämma . För när man glömmer saker hela tiden, och är en extrem tidsoptimist som Keith är, så blir jag tokig. För jag är ett EXTREM KONTROLLFREAK.
SÅ våran blandning blir inte så lyckad, haha!
Men jag ska väll försöka lugna mig och sluta ha sånt kontrollbegär, medans DU mina kära man, behöver använda din kalender du faktiskt har. När jag tar mina p-piller så ska ja ge dig din kalender så du får läsa av vad du ska göra den dagen! ;) hahhahhha Bra plan va?

Jag är tokig i DIG hjärtat!!
// Fröken Julia

Inga kommentarer: