onsdag, september 07, 2011

Hejsan!



Nu är de dags att uppdatera..ser att en del nya är här. vet inte vilka ni är...kan ni inte berätta vilka ni är som läser? hade varit kul, några vet jag redan, open up people ;)

Vill ni veta vf jag har så mkt EGO-bilder på mig? . läs här:
http://butterflyjulia.blogspot.com/2011/07/historian-bakom-fjarillen.html

Jag pluggar på för fullt i skolan, vissa ämnen är underbara, vissa får jag spader av, men allt kan jag ju inte älska! hihi. Thats life!! Vissa ämnen är riktigt tuffa och tråkiga.

Jag har heeeelt underbara klasskamrater och skulle aldrig vilja byta ut dom!!

Prince min fågelbebis lever livet hos mig och gör mina dagar helt fantastiska,..Kan man älska något så mkt???

Jag villl bara tackaa för alla underbara i mitt liv, ni är heeeeeeelt underbara .  ÄLSKAR ER!!!

Nu ska jag sova gott. Bakat gotta till mina fina i klassen...De är dom värda! Kladdkakemuffins.
Pusss på er!

Inga kommentarer: