onsdag, oktober 12, 2011

Uppdatering ffs

Hej alla fina!

Tänkte säga att jag lever nätt och jämnt!

Gråtit varje dag i snart 2 veckor nu..denna PMSen va inte o leka med..dags att gå och få hjälp! Medicinering ggr hundra!!!! Annars är de jag som dör som ung..och de vägrar ja!!! Har ju så mkt planer och drömmar!!!

Brytit ut fullkomligt i skolan inför klasskompisar och lärare..men vad göör man när botten är nådd? Släpper ut de!

Känns som ja inte skrattat på 14 dagar nu. Det är inte jag...sprudlande glada julia faanns inte och hela klassen reagerade på de. Den skämtsamma och spralliga Jullan... was GONE!!

Har presic köpt mig gymkort på Sportlife...såååå himla underbart!!!! Nu börjar jag komma igång..även om jag nätt och jämnt klarade av passet idag utan att gråta..så gjorde ja de och solade solarium...är som NY NU!! Mitt gamla jag...med gymbagen varje dag på axeln och darriga muskler och nyttig mat är nästan helt och hållet tbx!..Känns underbart!!
De är meningen med liven att trivas med livet och känna sig fin och fresh.
Jag har inte känt den känslan på låååång tid!!!



Inga kommentarer: