söndag, januari 29, 2012

Göttt!

Hej på er!

Life is good om vi säger så.
Hittade en våg hos min kompis nu i helgen(jag vill inte äga någon..kan lätt bli en besatthet då)..och jag tänkte för skojsskull kolla hur mycket jag vägde. Jag vet att min hemska hemska kropp jag hade för ett tag sen(oktober för att vara exakt) då ja inte rörde mig alls och åt skit var dag..då vet jag att jag vägde hela 68kg.

För att ni ska få ett hmm av vad jag tänker så ska jag berätta att när ja mår bra i kroppen, är fin osv så väger jag mig,,,sparar den siffran i huvudet och likaså tvärtom. Är jag stor och pluffsig överallt och knappt orkar springa till bussen, så väger ja mig.

Mina vikter förr har varit.. 63 kg var ett bra nr ...och 65 var ett mindre bra.
När vågen visade 68kg..så tog jag tag i det med min träning och kost. Och tadaaaa!!!!


I helgen visade vägen 63!!?? Jag är så grym!!!!!!!! 5 kg har försvunnit sen oktober och då har de varit jul, nyår och dess mat emellan.

Allt går om man vill. Nu ska jag kämpa på med en diet som börjar i mars fram till juni. För att ta bort de där extra som inte behövs när bikinin ska på. Så kan man äta o synda med gott samvete hela sommaren sen =) Den dieten innebär en bra kost med nyttig mat och powerwalk varje morgon innan frukost. SÅ klockan kommer stå på 5.30 varje morgon(med undantag för fredag och lördag) då jag har sovmorgonn och söndag VILA.
Sen självklart mina träningspass varje dag på kvällen.

Ska bli spännande.. allt går med lite kraft!! hihi

Kan tillocoh med stå i trosor och tycka jag ser fin ut. Det är en sak jag saknat =)

hejja hejjaa mig!!!!

Nu ska jag fortsätta kolla Spårtlöst. Fina fina program.

Kraaam på er


Inga kommentarer: