söndag, januari 22, 2012

Söndag


Heej=)

Jag lever. Lite PMS bara. Har inte så mycket att säga. Än att  skolan har kört igång med buller och bång, jag äter och tränar bra...och jag är peppad för VT-12. Häärligt!
Sitter nu och smockat i mig lightpopcorn med smält smör...härligt? hahaha. Varit med en kompis denna helgen och de har varit underbart. Pratat massor..de va skönt att mysa till de med någon, de händer inte ofta =/

Ensam tjej detta hehe. Ne självförvållat dock ;)

Det bästa underbaraste med livet just nu är de jag har runt ,,fina fina underbara kärleksfulls människor. Åh alla borde ha dessa!!

Alla borde dessutom träna ;)

Här kommer min vecka!

M - 45 min jogging
T- Bodypump+jogg
O- Bodypump+jogg
T-IndoorWalking
F-Bodypump+jogg
L- cykel+cxwork
S-Vila

Längtar redan till morgondagen. ÄLSKAR MÅNDAGAR. Nystart, nyenergi, nya utmaningar...!!

Kram på er!!

Inga kommentarer: