onsdag, juni 15, 2011

Im sorry dudes.

Jobbar och står i på dagis, går kanon. =) Mår hyffsat bra. Bilen rullar, livet rullar och pengarna kommer in. ÄN SÅ LÄNGE. Nervositeten av att allt SKA går i krasch är olidlig. Sover dåligt, ständigt trött och utmattad. Sver på dagen efter jobbet och därav sover ja kasst på natten.

Försöker hålla humöret uppe =)

Är riktigt fattig, hade aldrig klarat detta om jag inte var så ekonomisk. Men att vara fattig gör mig deppig. Vill inte äta, och när ja väl äter så tröstäter jag all skit jag får tag i. Dyrt som billigt. Jag köper de bara, så jag snabbt kan dränka den hemska känslan och obehaget som drog in över mig.. Så det blir inte så ekonomiskt med de ändå.Allt annat snålar jag med, som utgång med vänner, bensin, smink, kläder osv osv osv. Hemskt att känna att man inte har råd. Kan nog vara en av de värsta sakerna i livet. Jag har inte råd med livet, hur knasigt de än låter. =( För visst kan jag leva, men är leva att dra sig från allt de jag brinner för? Åka till vänner, bio, fika, köpa nytt smink när de tar slut? Allt sådant går bort. Måste jag gör de, får jag planera in de, när var hur. Så jag har råd med mat den veckan. Fyfann för detta!!! Önskar INGEN detta.

Jag har tur att min familj finns och mina vänner. Vad skulle jag göra utan er. Ni betyder GULD!!


Jag kämpar på, och snart bröjar nya sommarjobbet och då kommer pengarna in iaf. Så kan jag släppa de. Söka söka söka inför hösten nu. Sucks, ,men de är bara att kämpa på.

Nu blir de sängen. Gonatt!



                                                                     älskade syster
Pusss

1 kommentar:

Anonym sa...

Dom söker alltid jobb på hemtjänsten (tuve/säve) om du inte är lasad då dvs.. 031-3668300 eller 16 på slutet är numnret :)