söndag, juni 26, 2011

Saknar,,

Saknar mina "hästtider".
Föderhästar överallt i göteborg, ridskolor, ridläger, skogsritter med bästa vännerna och min hund galloperandes brevid mig när jag var ute i skogen.
Pappade körde mig överallt, hjälpte mig och blev lika såld som jag. Gick i ridskola med mig, i min grupp. Bland alla små ponnier var de en pappa med en feting stor häst. Min Pappa =) Skulle promt vara med sin dotter.

Saknaden av att ha en varm go mule i nacken som snuffsar lite lätt, saknade av att kunna sitta i westernsadeln i bara shorts och linne. Saknar att ha dessa stora djur nära mig.

Lyckan av att kunna sitta i höet och mysa med en häst som aldrig skulle göra en ont...Lyckan av att se hästen springa till en när man ropade på den i hagen..


Här är en av hästarna vid Sarah. Mamman har fått en liten hästepolle. Lillen... Mitt hjärta,.

Inga kommentarer: