söndag, juni 26, 2011

Midsommarhelgen.

Hej på er!!

Denna helgen har varit kanon! Jag har umgås med Sarah redan från torsdagen, sovit där 2 dagar och njutit av varje sekund. Min sessa. Hon är de bästa jag har och kan inte beskriva med ord hur mkt hon betyder. Min första och riktiga bästa vän. Verkligen. Kan gå månader utan henne, men alltid underbart att vara med henne. Min tokstålle, min raggare, min storrökare och MITT charmtroll.  Ingen annan är som henne. Älskar henne!! Hennes sambo och pojkvän kan vara den underbaraste kille i världen. Dom är de finaste jag vet. Omtänksammaste, goaste, ödmjukaste och roligaste. Fina ni!!

På fredagen hade jag och Sarah en heldag med mys, bilåkande i Torslanda och hälsade på hennes fina pappa på en kopp och lite tjöta. På kvällen sen var de middag och jag bytte kläder 3 ggr. Slutade med att jag hakade på Sarahs rockiga stil och drog på mig lackbyxor, döskalletröjja och stiletts. Trivs sjukt bra i det med. Älskar att kunna variera. Blommigt,spettsigt puttinuttit till sexigt rockigt o vågat!

Vi hamnade i säng kl 02.00 och var nöjda. Noll skoskav och på strålane humör. Nannade gott. Hade frukost i SOLEN dagen efter och njöt av de fina vädret.

På lördag eftermiddag så drog jag och min barndomskompis Matilda till Marstrands Camping. Våra förärldrar hängde där i husvagn och "lyxstuga" så vi hade sängar när vi kom. Mysigt!
Jag gick loss på campingens kiosk, hubbabubba i tub, klubbor med knastrande pulver, och annat gott som bara finns på campingar! Gjorde lekar i förtältet och myste. Helt underbart!

Efter denna helgen så finns de inget annat val i mitt liv. Jag SKA bo på landet. En bit ifrån GBG , med hundar, husvagn och volvo. Jag älskar detta livet. Sarah bor så(fast utan hund och husvagn). Jag älskar de!!

Så ska livet levas. Alla ser vi olika på njutning. Min är ängar, kossor, hästar, hundar och ungar kors och tvärs bland grannar och djur. Det är min dröm, alltid varit. Mina föräldrar kan intyga de.

Mitt yttre speglar NOLL hur jag är och vill leva.


Jag och sarisen
 Hästepolllen vid sarah
 Maaateeen
 Sommarfin
 Vi
 Shake it
 Rockis
 KVÄLLENS KLACKAR.
 Rockers
 Min sessaa
 Älskar mina pinklips och fransar.
 haha
 Snygga tjejer
 Dagen efter till Marstrand
 Idag söndag på väg till affären och köpa gottis.

Ni får ha de så bra nu...

Min ångest är kvar, men jag mår bra med rätt sällskap. Så de gäller att hålla mig sysselsatt!!. En söndag som denna räckte för att få igång mitt tänkande.

Tack för alla fina kommanetarer, ni är underbara. KRAM PÅ ER!!

Inga kommentarer: