måndag, december 26, 2011

Hej på er =D

Heeej there ppl!!


Jag har de gottit på min ledighet...njuter för fullt, tränar och träffar vänner.

Jag har haft en fantastisk jul, fått helt underbara julklappar..använder alla varje dag..hur underbart?..LOVE!! Halsduk, parfym, lotion, bodymist från Victorias Secrets, en ring, presentkort på Stadium och 2000:-. Idag var jag och mamma och spenderade på rean.
Köpte träningskorna som jag visar på inlägget under, köpte linnen till träningen, sporttopp och tajts, nödvändigeter som schampoo, mascara, spray osv, doftljus...allt använder jag varje dag. För mig är de viktigt att ta vara på de jag köper som student. Är de nödvändigt, var priset bra osv
...Nästan allt var på rea...LYCKA!!!! Alla pengar till något bra..  =D


TAAACK...

Jag ska jobba i januari på mammas jobb. i skola. Mys..ska bli gott med extra pengar som ja kan betala till mamma och pappa som lånar mig då och då. Börjar gråta så fort jag tänker på de. HATAR att låna.
Berget bara byggs på. Men just nu är de så för en liten tid.

Sen kör skolan igång igen 16e januari. Nya designuppdrag och nya saker att lära sig. Jag börjar gilla skolan mer nu. När ja släppt kraven så känns allt lättare och tro det eller ej så fick jag MVG på de senaste. Även om min motivation och k'ämparanda låg på G så visade de sig att de gav mer.
Hur ska detta gå? hehe.

Säljer bilen nu oxå, och hela nästa termin ska jag pendla den 1,5 h varje morgon och sen hem igen. Dagarna kommer bli ÄNNUmer planerade med träningarna som väntar och INGEn bil som förenklar de. Just denna tiden i livet får de vara så. =)

Jag ska snart hämta upp en kompis vid tågsterminalen. Mys..
Doftljus i hela lägenheten och fåglarna har fått ny go mat och godis så jag låste in dom så dom inte blir brinnande facklor..Ha ha ha! *Poff!!* över ljusen...Neee mina hjärtan. Allt för dom*LOVE*

Hej på er!!


 Dagsformen i nuläget. Nu börjar de lika något!

Inga kommentarer: