måndag, december 12, 2011

Hej på er..

Imorgon slutar uppdraget "Designa ett NYTT sorgerum/rum för avsked"..Arbetat på otroligt sega datorer i några veckor i SketchUp. Ett och annat utbrott har man fått. Men nu står jag här med ett jätte fint sorgerum på toppen av Sahlgrenska, med en vacker lummig takterrass där man kan skicka upp lyckolyckor/rislampor och tända massor av ljus. Hade velat att min design hade funnits där på riktigt ♥ Det är med stolthet jag redovisar mitt arbete imorgon, och det är med stolthet jag kollar mina klasskompisars slutresultat. SÅ HIMLA BRA!!! ♥

Skrev presic de på facebook.


Känns skönt att de är över, jag vet att jag inte ska bli arkitekt nu iaf, hehe! Det är helt klart haha! Men jag är stolt vad man suger in och lär sig. och jag är glad över att det är slut. Har varit ett känsligt uppdrag, specielt för några av oss i klassen som har varit nyligen i sådana rum.

Tänkte dela med mig att jag är på min Amanda som bara den nu- NU fasiken ska hon med mig och träna, det går sådär. Mer ord än action nu,..men så brukar de vara..BEEEN THERE..! =D

Såhär ser min träning ut i veckan:
M- VILA
T- Indoorwalking
O- Bodypump
T- Cxwork+Cykel
F- Bodypump
L- Cxwork+pw
S- PW



Heej på eeer!!

Inga kommentarer: