söndag, december 04, 2011

Sööööndag.

Hej påer fina ni..

Jag har haft en sjukt bra vecka med träningen, mindre bra vecka med humöret, mycket tårar och utbrott. PMS kallas de. Lyckades bara få 5 dagars deppighet denna månaden..förra var 14 dagar. Pju... ´
TACK ENDORFINERNA!!!!!
Vad skulle jag göra utan träning? Jag hade nog inte levt? Jag hade gått in i väggen, det är en sak som är säker...

Jag har svårt för mina motgångar just nu. Kan bero på att dom infall(heter de så?) allihopa under PMSen..lyckat!?
Jag är inte stark nog att se något positivt, jag ser bara OM och MEN...i den negativabemärkelsen.

I veckan hände en sak i skolan som lamslog mig. Jag dog innuti, det rev upp gamla sår från min onda onda gymnasietid. SÅ i veckan blev de att jag skolkade mycket och tårarna hade inget slut. Ögonen var uppsvullna och röda och de gick inte att sluta lipa...Hur kan de finnas så mycket vättska?!
Istället för att bara andas och vifta bort de, så ristades de in i hela min kropp! Ingen undgick att se den ledsna Julia..

Idag dog min bil igen, och då kände jag att bägaren rann över. Med lite hjälp av mamma och B så tog vi hennes bil och jag kopplade sladdarna så motorn tillslut startade. Hejja mig!..Men ska de hålla påsåhär ...typ 1-2 månadersen de hände sist?..Nytt batteri måste nog skaffas..och bara de gråter jag av. Har mindre än 1000kr kvar att leva på denna månaden..och bensinen kommer kosta minst 500 innan de blir julledighet...Mat resten av månaden? Nyår?..och bensin resten av månaden på lovet som är 3 veckor långt?...Ska nog gråta lite till eller träna mer än mina 6 dagar i veckan, så ja slipper tänka på denna fattigdom..

Kan berätta att ja skulle färgat och klippt mig förra veckan, men kusinen som klipper mig var sjuk...Och de får jag låna pengar för..Motgång igen och tårar tillsamans me det. Hej vad det går!!!

Jissesss!!!

Jag har tjatat så på Amanda min syster att träna på alla grupppass med mig. och nu har de gått i uppfyllelse. Och nu har jag bokat in henne på mina träningspass. Ska bliii sååå treevligt. Min livsstil ska fastna i henne oxå ska ni se!

Nu går jag in i min bubbla för att klara skolan tills jullovet börjar. 2 veckor kvar och jag ska ha in 2 projekt som ska bli godkända och jag ska ha överlevt tillsdess.
Nu kör vi!!!


New York en vecka hade ju inte suttit fel..Här är jag på Manhattan i min Victoria Secretdräckt ..

Jag för något årsen

Träningsveckan som kommer..
M - Bodypump
T- Indoorwalking
O- Morgon cardio
T- Cykel
F- Bodypump
L- Cykel + cxwork
S- Prommis..

2 kommentarer:

Anonym sa...

nya naglar så allt är inte skit?

Julia Hagman 22 år sa...

Jag fick bara tre på högra handen... De var en kurs så min tjej som gjorde de, trodde hon skulle kunna göra alla...men icke...3 extremt långa och designade naglar fick jag...Mindre fint, dom var snygga ..men inte bara 3.. Så dom är borta =)