tisdag, mars 20, 2012

Good life

Heeej fina ni.

Uppdaterar er lite med de nödvändigaste. Jag mår kanon, träningen och kosten går kanon. De bästa på hela dagen är tidiga morgonen på gymmet. Så härligt!
Bär runt min väska överallt, med mina alla matlådor som är noggrant planerade in i minsta detalj.
Magen blir mindre och mindre och musklerna mer definerade när fettet försvinner. Så kul att se!

Jag har lite trista saker att pina mig igenom i skolan just nu,  sen är de slutspurten av plugget. Slutprojekt och ja ska dela med mig här vad jag skall designa. =) Gonna be nice!!

Jag jobbar rätt mkt nu, och de ser ut som att ja får hela sommaren på barnvagnsaffären.
Börjar komma in i de nu och sålde min första barnvagn(den dyraste av dom alla!) förra helgen. Fantastisk känsla!! Underbara kollegor och så vacker affär.


Bästa med livet är träning just nu. Ååhhh fantaaastiskt med enorfiner.

Min veckas träning ser ut såhär!:
Måndag - Morgonförbränning och Bodypump
Tisdag - Morgonförbränning och VILA
Onsdag - Morgonförbränning och Bodypump
Torsdag - Morgonförbränning och Cxworx+jogg
Fredag - Morgonförbränning och IndoorWalking
Lördag - VILA
SÖndag - Coreball


Hejjaa hejjaaa

Inga kommentarer: