lördag, mars 31, 2012

Love Life



Mitt 3e par jeans ja kommer i. =), och nytt skal till mobilen min ,,så häärligt just nu.

I brevlådan i veckan låg ett brev från plastikkirugen.
Opereras den 26e april redan, sååå fantastiskt underbart SNABBT de gick att få tid. Han sa att de skulle ta lång tid.
Passar bra att vara borta i skolan då..får ingen frånvaro för de är eget arbete. =D
SÅÅÅÅÅÅ GLAD  =D bort me den onda näsan, in me de nya haha.

Jobbar en hel del. nästan varje helg, så de blir nästan 7 dagar slit samt långa dagar.
05.00 går ja upp och lägger mig 22.00. Då hinner ja landa efter mina 2 träningar per dag.

Mamma fick känna på min arm idag och blev helt till sig...sten hård, och lite fett.

Ååhh allt är bra just nu!! Fint liv, fin familj och snart fiin lägenhet ;)

Ska jobba hela sommaren och då har jag bestämt att göra naglar och ögonfransar så ja känner mig snygg när alla är ute och blir bruna och vackra.. hehe.

Nu ska ja slappa här...kraaam

1 kommentar:

andrea.k sa...

heja dig!! :D sjukt fin är du! <3