fredag, mars 09, 2012

Friday

Ledig idag, tränat. Vilket blev ett träningspass utan energi och styrka. Såååå hemskt.  Jag ville svimma säkert 10 gg på 60 min bodypump. Riiktigt hemskt. Pratade med instruktören efteråt.
Underbara Hon såg att ja inte va mig själv. Och hon berättade att min vecka med influensa och de i sig va NOLL kost typ, gör att inget finns i musklerna just nu. Så hon sa att om mindre än en vecka så är jag tbx med samma vikter igen.

Kan berätta att en övning där jag tar 15 kg annars, blev ett enda plockande ja av och plockande av till ja bara hade MINA EGNA händer som vikt. Alltså gjorde bara rörelsen. helt otroligt.

Men ja ger inte upp. Lite motgångar krävs för att peppa mig ;)

Jobba denna helgen och sen kör jag på DIET ;)

Hejjjaa!!!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: