söndag, april 29, 2012

Sunday

Tränat 55 min inne i lägenheten...ALLT GÅR! Inga bortförklaringar..
Svetten rinner och jag är så glad.

Ont färgglatt ansikte och dallrig vättskefylld kropp?  Träna hemma ;) Thats it.
Dagens träning:
Stolen (stå i 90 grader med benen, ryggen mot väggen som en stol ) 3x1 min
 30 armhävningar
 20 triceparmhävningar
Plankan 2x 1,5 min ,
Utfall 4x15
Djupa knäböj med cykelkorg full med saker(tager vad man haver?) 2x 15
När pulsen var uppe så hoppade jag över en rullad yogamatta i 6 min(2 låtar) fram och tillbaka snabbt som fan.

Världeeens energi. Inte van att sitta still. Brukar träna 2 pass per dag,  för att komma iform inför sommarn och för att ja måste tömma känslogömman i mig. Helt beroende av att träna.
Kan vara prommenad, eller tunga groteska vikter så ja blir blå i ansiktet. Allt är bättre än inget. Ja måste få ut aggressioner och funderingar. Ja tömmer allt när jag tränar. Laddar om för nästa dag helt enkelt.

Nu är jag redo för dagen.


Numera så har jag alltid färska blommor hemma. Tulpaner är inget för mig, gillar de inte alls. Men små och stora nejlikor är några av mina favvisar. Köper blandade färger så jag matchar dom. Gillar att de är mkt blommor/grönt och knoppar. Knoppar fär mig är liv. LIV som ska bli till vackra små "minirosor" Varje dag är de nya. Håller i evigheter.

Hörs sen vänner.

Inga kommentarer: