onsdag, april 11, 2012

Wednesday

 Hey there fellas.

Jag har världens PMS, inte självmordstankar som förr. Utan mer tårar åt allt, hahaha. Helt galet. Alla program är sorgliga(egentligen inte, men just nu är dom). Jag har gråtit säkert 6 ggr idag. Ni vet sådär grymtande flämtande.

Jag har ju påsklov nu några dagar, och ja hatar de redan. hatar att va slapp, inte alls min grej att va arbetslös så att säga. Kollar sjuttioelva program och lipar till alla.

Kom in på sporten och ja lipade för att han som blev utvisad blev ledsen, (vadååå de är ju synd om honom?!) *he he*

Ja ja...thats life., De har pissregnat varje morgon nu så ja har tagit dubbla träningar på kvällarna istället. Inte morgonträningarna.
 Går ute när jag är ledig, för på gymmet vid senare morgon så är de äckliga städare som städar, och ja undviker dom.Flörtar och har sig. Vidriga.

Såhär  såg ja ut förrut till träningen. Dölja gråtansiktet med kepsen och trottsade min svullna mage med vittlinne. Vilket resulterade i ångest hela passet.  Äässhhhhhhhhhh

Imorgon bitti ska ja upp kl 5.30 för att gå 6an här i området. Härligt att träna tidigt. Mer min cup of tea.

Ja är ledig, men mamma kunde bara då, sååå ja blev lyckligast i världen att ha sällskap vid den tiden.

Nuuu nana kudden.


KRAM

Inga kommentarer: