söndag, juni 03, 2012

Bloody Sundae

Hej, lååång tajmn no siiiiii!!!

Jag har haft en sån riktigt frossar vecka, fan vad ja ätit. Tårta(yes köpte en egen liten och åt de godaste på den) Firade att ja var klar med slutredovisningen , sen fortsatte fan de firande hahahah. Heela jääkla veckan!!
Hade en karatefylla som inte va den roligaste där på natten när ja skulle sova. Hade skit kul verkligen tills ja la mig i sängen... Spydde? Vilket ja aldrig gör, ja undrar om jag fick i mig något jag inte skulle, för ja kände mig inte så full, ja har minnesluckor och spydde inte ens på toan eller i en hink, utan rakt nedanför sängen hemma
Jag skämms ihjäääl. Sååå himla pinsamt. TUR att jag var ensam hemma. Ja minns att ja grät och var ynklig och ville ringa mamma, haha. De säger väl att ja INTE är en fest tjej...klarar inget!

Ja har aldrig haft sån"dagen efter ångest" som på lördagen när ja vaknade. Fyfan vad jag inte är en tjej som trivs med att vara full och dricka. Och såhär gör folk i min ålder varje helg, ibland hela helgerna. Det är inte alls något ja gillar. En gång i månaden räcker hihi. ...Ens de.

Gott vin till en grillmiddag är mer min grej i sommar, och ja älskar ju att klä upp mig med klackar, de kommer va något ja gör ofta i sommar. Krogen är inte riktigt min grej även om ja ÄLSKAR att dansa. Men de kan man göra hemma med ;)

Träningen denna veckan blev ca 4 träningspass, haha galet. Men de va skönt att få frossa och faktiskt inte ha ångest. Kommit långt med mitt hälsotänk . ALLA SINNEN SKA FÅ LEVA LIVET , thats it.


Till vintern vill ja ha magrutor...kanske ändrar mig, men de hade varit roligt att uppleva, specielt när jag är en som lägger på mig på magen. Drivkraftten finns där som ni ser, ja måste ta vara på mitt flow. =D

Nu är de sluttampen i skolan och denna va var ja heeelt slut. Sovit så, avbokat träningar och ätit. De behövde jag =) Nu kör ja på igen. Älskade underbara MÅNDAG imorgon.



L O V E!

Inga kommentarer: