söndag, juni 17, 2012





Hej!

Hektiskt de sista nu. Utställning med min UNDERBARA Designklass. Så snygga saker!!!! Ja valde att inte ställa ut. Av olika skäl.
Mamma, syster och Pia kom och joina mig. Trevligt. 
Dagen och kvällen innan var de avslutning i skolan med massor som grät, och fina tal hölls. Min skola läggs ner nu och alla lärare står ovetandes om jobb och allt är lite jobbigt där just nu.
Men vi alla elever dorg senare på kvällen till slottskogen och alla hade svin kul och drack. ja valde energidryck och va hejjaklack med mina svin snygga plattå dojjor istället;)

Igår var de iaf utställning och sen käkade vi tapas och sen va ja nöjd kämnde ja, lång dag. Så ja va nöjd iaf. Resten fortsatte ut på krogen. De va inte riktigt min dag igår ;)


Måste fortsätta nu och fixa med min mamma!

Pusss



 

Inga kommentarer: