torsdag, juni 14, 2012

Uppdate

 Helloo!

Jag har haft ett helvetteeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..eller har d fortfarande?!.
Jävla massa trassel.
Sockerberoendet är 110% tillbaka och jag har haft grym ryggskott där ja inte kunde sitta, ligger eller gå ordentligt i 3 dagar!! JESUS. TACK MAMMA OCH PAPPA som helt och hållet släppte allt och pysslade om mig hemma i deras soffa.

Snart 14 dagar har gått och ja har syndat nästan varje dag. Ätit stora tallrikar med bara spaghetti med smör och salt till kvällsmat. Godis, glassar,chips osv osv. På vanliga dagar. De är ett ttecken på att jag är tbx i fällan igen. De gör att ja deppar och inte går och tränar.
Ringar på vattnet..

Jag var på Coreball med mamma i söndags, gjorde en ryggövning, gick så bra tills ja skulle byta övning. De bara låste sig, kom knappt upp från matten. Många tårar spilldes p.g.a den händelsen. Världen rasade. Mitt i sluttampen på skolan..några dagar kvar bara och detta händer. KAOS.

Meeeen efter massor av voltaren så är jag nu på rälsen igen. Men detta gjorde att ja inte han med det ja skulle, så ja ställer inte ut mitt slutprojekt som alla andra i klassen gör på lördag på ett museeum. Men så får de vara. =)





Inga kommentarer: