söndag, maj 01, 2011

Facebook uppdateringar

Orkar inte skriva av mig..ni får de senaste dagarnas uppdateringar på FB istället. =)

Kram!!!
------------------------------------------------------------------------
Pisss söndag!!..Fågeln är sjuk, min FB är HACKAD, och jag är allmänt pissed!!!!!!!

Vilken kväll!!..I säng kl halv 5. ...Nu kör vi på´t igen ;)...Slottsskogen och grilla idag! Bästa sällskapet!!!!! ♥

Du får inte knacka på min dörr om du inte är berädd att komma in.

Illa när trotoarer är de värsta för mig just nu. Förjävlig träningsverk!!

Japanska körsbärsträd ♥

Yeyy!! Certifierad i ISPS(International Ship and Port Facility Security code) Nu är jag fit for fight för jobbet!!!! Hoppas!!

Inte alla döttrar som kommer hem till sina föräldrars sovrum och underhåller dom med en tok-ful stepp uppvisning, hahahah. Tänk att de fortfarande sitter kvar i bena på mig ;) Dom fick ett gott skratt iaf ;) Någon annan som vill see?? Hahahahah

JÄVLA FITTOR SOM SNOTT MIN REG.NR.PLÅT FRAM INATTT!!!!!!!!!!!!! Ååhh!!!


Ha de gött hej

Inga kommentarer: