fredag, maj 06, 2011

Fredag!

Hejsan =)

Jag fick gå hem från jobbet igår, hann vara där en timma sen drog jag. Mådde så dåligt. Hem till mamma och pappa(orkade inte åka hem till mig, var rädd att svimma). Sov från 08-16 och sen hela natten. Hur galet? Då behöver man det! Men gud vad kass jag var. Minsta lilla resning i sängen eller så är en ansträngning. Riktig jobbig magkattar med.

För er som inte har mig på facebook, så fick jag jobbet för sommarn. Så skönt. Inkomsten är säkrad när dagis är stängt och jobbet verkar så kul! Ombord till sjöss, mer säger jag inte! =) Jag grät när dom sa på intervjun att jag fick det, haha pinsamt julia!! Gjorde en fotbollsgest a la zlatan och va allmänt löjlig!!! Men jag fick det!! TACK!

Nu kan ja strräva efter nytt till hösten och släppa våren och sommarens hyror och utgifter. Skööönt!! Jag tror att de var därför jag blev sjuk dagn efter, min kropp slappnade av och då drar ja till mig allt när muren är nere. Makes sence?

Jag tror det iaf.

Nu ska jag städa och fina till de så mkt jag orkar.
På med musik och doftljus.

 Jag och min pigga, smala, snärta och snygga bebis..
 Min sjukling bebis. Han tyr sig alltid till hans bästa vän "klingan". Kolla vad sött han har den...på huvudet. Det är mys de. Kommer sakna dig så min prins. Sluttampen är inne, njuter av sista timmarna med honom. Älskar dig.

En video från idag. Inga reaktioner och helt uppburrad, vinglig och andas häftigt. Men ibland är de små glimtar av en fågel, men just nu är han inte mkt tiill världen.
Kämpa på lillen.

Inga kommentarer: