tisdag, maj 17, 2011

Tisdag.

Hej!!

Jag mår mycket bättre än senast. Utbildningen har kört igång, fina nya vänner och kommande kollegor har man skaffa sig. Kommer bli en kanon sommar. Har så fin familj och släkt som stöttar mig när mina PMS-dalar är helvetiska. Det gör att jag kommer upp rätt snabbt, men likasnabbt dalar ner i gropen igen.

På utbildningarna nu så pushar lärarna en mycket. 5000 sökte och vi är några av dom som blev utvalda. Jag fick rysningar. Hur stolt ska man inte vara? Jag gottar mig i denna vetskap. JAG stod ut av så många, JAG fixade in mig i ett företag som verkar helt fantastiskt. Längtar så till att få jobba nu!

Träningen går fortfarande inte bra, försökte på mig de idag igen. Men fick en rysning av att instruktören hade så dålig energi utåt så jag drog efter 25 min. Fyfan vad vissa inte ska jobba med vissa saker.

Nu har jag tvättat lite sängkläder och nu blire tv...

Pussss




Inga kommentarer: