måndag, maj 02, 2011

Måndag.

Gokväll fina ni.

Tack för att ni är ni.

Jag jobbar och står i, träffar nya människor, festar och försöker leva i nuet.
Söker jobb och samtidigt försöker skippa i att oroa mig av pengar. Men jag ska inte sticka under stolen med att det blir nudlar redan om någon vecka eller två.

Igår kväll reagerade jag på att min fiinaste sambo, son, älskling är riktigt kass. Andas knasigt och har knappt reaktioner alls. Vill inte vara med mig, eller flyga ut och äta med mig som han alltid gör. Jag grät som en dåre och sa adjö iprincip. Men vaknade på morgonen och han var vid liv Och nu känns de som att de är det jag gör. Väntar. Älskade lilla prinsen.  Kämpa!! Min gamla lilla gubb.fågel. Kommer sakna dig när du än ger dig av.

Sjuklingen

Efter jobbet drog jag till gymmet och skulle köra ett feting pass. trodde jag. NOLL pepp och inte kul alls, så jag drog hem till moster Pia. Hon bjöd mig på lax, med potatis och romsås(fick resterna som matlåda med mig) UNDERBART gott. Ska man impa på mig, så gör du något så enkelt som köpa färdig varmrökt lax och kokar potatis och fixar romsås ;)
Hon ville pigga upp mig och pressade citrusfrukter, sååå himla underbaart gott. Älskade moster har så fint hem. Det platsar i vilken inredningstidning som helst. Vänta ni bara. Snart ser ni hennes hem i en.





 Lantligt och vackert.

Nu ska jag sova, ännu en dag imorgon. Kramar.

Älskar dig Pia.

2 kommentarer:

Ellen sa...

Bra att du lever i nuet!! Det ska man göra.. För man vet aldrig ifall man finns kvar imorgon!! Hoppas du får en fortsatt underbar vecka!

Hannah sa...

Ditt hår är underbart!