torsdag, december 02, 2010

Dagens bilder.

Lediga fina dag.

Tog bussen till Bällskär och promenerad i mitt fina villaområde. Älska älska älskaaaaa. Så fint. Här är min gata! =)
 Röd om nosen min.
 Bestämt mig att lägenheten ska gå i vitt med orinetaliska detaljer, a la indiska.
Här är lite sakker jag ska köpa när väl pengarna trillar in.
 Brickor för ljus, vinglas och kandelabrar.
 Älskar denna kandilabren med 3 ljus. Vill även ha vinglaset i guld som skymtar =D
 Ny slingad och kusinen gjorde expriment med mig. La i en toning över allt. Tonade ner min naturliga färg. Blev så fint!! Inte så "kontrastigt" längre. =)


Imorgon blir de en kort dag. Såååå härligt!!!! Ser framemot denna lediga helg. Ska föröska hitta på saker att göra så de känns att ja njuter av min ledighet =)

Ska även provträna mitt nya pass PTn la upp åt mig häromdagen på gymintron. Gick såå bra. Hade grymt kul. Såtrevlig kille som verkligen lyssnade på mig när ja ogillade eller gillade något. De gillas. grymt viktigt!! Visade massor av övningar, så jag kunde välja och vraka i saker jag gillade. Mkt av övningarna hoppade jag och klappade händerna febrilt över. Sådär lyrisk. hahahah Han sa flera ggr. "- Syns att du ÄLSKAR detta ;);)"
Jag älskar ju pass, så detta ska finnas de mornar jag vill träna innan jobbet då ja börrjar senare. Kommer bli kanon. Lite folk och gott om plats, det är då jag trivs på gyym =)

Jag hoppas ni haft en go dag i de fina decembervädret. hur fantastiskt är de inte då????
ÄLSKA!!

Hejsvejs. GONATT

1 kommentar:

Sara Volmer sa...

taack söta Julia för en underhållande blogg =) du gjorde min kväll, va deppo men icke numera =)
reinfeldts jämförelse me alfons pappa fick mej o skratta gott!
Kram Sara