fredag, december 10, 2010

Uppdatering ;)

Hejdå älskade Eriksberg...
  HEJ ÄLSKADE BÄLLSKÄR.  Mäklaren visste exakt vad ja ville ha ;) Rosa =D
 Fick ljusstaken av moster Pia. TAAACk. såååå vacker.
 Finaste utsikten. Andra vinkeln ser jag liseberg och hela gbg. Villaområdet är en blanding mellan bullerbyn och wisteria lane(Desperate Housewifes) Sååå fint.
 Pia och mamma MMSade att dom målat klart de ja började på första dagen(jobbade idag, så dom tog nyckeln och fortsatte de jag började på igår och imorse).. Blev så glad. Efter allt slit själv, så hjälpte dom mig massor. Såååå tacksam. *ÄLSKA*

JAG ÄLSKAR MIN LÄGENHET OCH MIN FAMILJ!!!(Pia och rolle ingår självklart).
Har inte fattat än att detta händer. Har inte fattat hur mkt min familj kämpar och sliter FÖR MIG.
Jag är bortskämd. Hemskt att säga.

Imorgon efter jobbet blir de storflytt och fortsätta måla.

Kärlek till er alla där ute.

Inga kommentarer: