onsdag, december 22, 2010

Önskar er alla en GOD JUL.

Grym dag på jobbet med massa julglada människor och bra sälj-jul-rush. *LOVE*
Kan tänka mig imorgon...ouuch. Mkt folk. Men Kul. =) Världens finaste och bästaste kollegor förgyller mina dagar.

Efter jobbet var de Liseberg Julmarknad för min del, med finaste Emelie. Sååå mysigt. åt massooor. drack massor av varmt. SÅ mys!! Skrattattack efter skrattattack som vanligt med den kvinnan ;)
Hon körde hem mig sen. (TACK  love). Nu är de städat, diskat och kliniskt rent i min lya. Och sängdags.
Riktigt längtar hihi. Men först ska jag duscha. Spraytannade mig igår. Luktar fortfarande lite. Så det ska bort innan jag kryper ner.

Kolla så fint de blir me den nya "stinkfria" BUSen. Luktar jätte lite. Sååå mkt bättre än solarie. Sola sönder mig gör jag på sommarn. ;). Sparar huden de andra månaderna.
Snart mysiga julafton.
 Julklapparna är klara och snön ligger kvar. Kan inte bli bättre. Längtar tills maten och fina(lilla) släkten är samlade!!!  Mysmysmysssss!!!

Här har ni min favojullåt som spelas på radion hela tiden. Älskade Celine!

Gonatt fina ni och god jul.
Ps.Lovar att julafton blir kamera bombad. Som alltid. videofilmer ska fixas med ;) Ds.

Inga kommentarer: