söndag, december 05, 2010

Sunday glory

Härligt med ledig helg. Njuter av varje sekund.
Tränat, ätit gott och träffat nytt härligt folk.
Helt fantastisk!!

Dagarna räknas ner.
4 dagar kvar tills jag har nyckeln i handen till lägenheten.
Färg till vägg, tak och lister är köpta. =D Fina vita färgen som vi har här hemma ska jag med ha. Fint bruten.

Veckan som kommer blir mkt jobb, banken ska besökas och mäklaren likaså. Kontrakt och lån ska fixas och helgen ska jobbas. Men innan och efter, eller kanske emellan sakerna ska träningen in.

Gymma imorgon innan jobbet, även tisdagmorgon med plus spinningpasset kl 07.00 innan.
Onsdag blir de skivstång.
Torsdag blir de morgonträning på min ledig dag innan banken, sen blir de snabbt hem till min lya och börja måla. , Fredag blir de gymma igen innan jobb.
Helgen blir jobb, men ledig från träning. All ledig tid ska gå till flytten.

Jag hoppas ni haft en lika skön helg som jag.
GONATTT!!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Great post, I am almost 100% in agreement with you