lördag, juli 23, 2011

Lördag

Nu orkar jag inte mer. Gråter till nyheterna, sitter helt tom och känns som leende aldrig kommer komma tillbaka. Jag är i sorg över de som hänt i olso och utöya. Jag sitter som en slav vid tvn och jag börjar gråta efter varje intervjuv dom har. Känns som 9/11 med de två tornen. Jag är helt borta, stum, tom...

Skulle kunna prata om detta för evigt, men jag lägger detta åt sidan nu. Hänt är hänt :(

Kollade igenom bilder nyss, från förra sommaren. Blev genast gladare då. Tänkte dela med mig av dom.
























Tack för mig...hörs imon.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Älskar ditt hår, och särskilt flätfrisyrerna, jättevackert!:-)
Hur gör du för att få det så voluminöst, som när du har diadem, att det blir en liten puff därbak, använder du dust it eller liknande? Tipsa mig!:-D
Kram!

Julia Hagman 22 år sa...

Åh tack snuttaan!

Yes dust it och tunnat ut de där jag vill ha volym, annars blir de för tungt att ens lyfta sig. I-landsproblem HAHA! Men Dustit har helt och hållet förstört min hårbotten. Såååå himla jobbigt, för jag var beroende av de.
Den är ständigt röd och ömm numera, som en inflammation. Så just nu tupperar jag lite med spray. Kan inte ha något annat.

Me tips är ett sånt litet mini vågjärn, eller volymmaster. provade den igår. Sjukt bra!,.Det är min nya grej..MÅSTE ha en sådan!

Pusss