fredag, juli 29, 2011

Uppdaterings dax!

Hellu =)

Jag försöker ta vara på dagarna varje dag som går och njuta så gott jag kan innan jobb och skola drar igång nu i augusti. Jag tycker de ska bli kul.
Komma igång med träningen och tjäna pengar så ja kan fixa mina lägenhet fin =)..börjar få till den iaf..men långt kvar!

Lille pippibebisen har åkt tillbaka till zoo, verkar lite FÖR tagen av allt, apatisk, bajs i rumpisen och knäpptyst. Så han ska vara under värmelampa och under uppsikt av dom goingarna på Bäckebol Zoo. Helt fantastiska är dom.!! Längtar efter den så..lillplutten. Han passade på och kvittra hela 2 ggr i bilen dit. Va helt underbart. För mig var de som bebisars första joller och små ljud. Underbart att höra för mitt mammahjärta.

Jag ska snart iväg till Partille och mysa med Patricia på balkongen. Ska bli mysigt!!


Ha de fint..
Jag ska kanske hämta han på måndag

Inga kommentarer: