torsdag, juli 07, 2011

Min dag..

I Tisdags bjöd jag hastig och lustigt hem syster, hennes kille, moster och henne man till mammaa och pappas lägenhet(min är för liten för alla) för tårta som jag bakat helt själv. Dom skulle åka till kroatien på onsdag som jag fyllde och jag skulle jobba 14 h..så istället för att skita i dom...bjöd ja alla dagen innan.. Den blev jätte god men nog den fulaste jag sätt haha. Men man ska väl bjuda på sig själv?

Det är jordgubbsmouse i och dumlegrädde  som förövrigt jag kunnat äta med sked bara som den är. SÅ OTROLIGT GOD! Sen är de sugerpaste på som de ofta är på bröllopstårtor. Mums!

Jag fick ett armband ochh ring av syster, världens goastedoftljus och finaste bukett från moster och gymkort av mamma och pappa och moster+man. Som jag önskade mig! Så glad!

154 hälsningar på mejl, facebook och mobilen..SÅ HIMLA underbart, blev så rörd aldrig varit så glad för något. Ni som ringde.....kan inte tacka er nog...BETYDER!

Jobbade på båten på min födelsedag och kollegan Emma fixa mjukglass(haha lite "hängig") med varmchoklad...sen drog vi ut och drack drinkar och tjötade med folk efter 14 h på båten var vi lättpåverkade, men de slutade med taxi hem och en nöjd julia la sig för  välbehövlig sömn.

Tack alla igen..Ni gjorde min dag!



Inga kommentarer: