söndag, juli 03, 2011

Saker ni KAN få veta om ni vill....

  • Jag har kommit in på DESIGNprogrammet i Lerum i höst!!Ett steg närmre de jag vill.
  • Jag har insätt att jag ser ut som en valross på kort, trivs inte alls  i denna osunda kroppen. vill inte ens veta hur jag ser ut IRL.
  • Jag har fina vänner runt mig som älskar mig för den jag är.
  • Jag har kommit underfund med att rock kan vara bra och att rockkillar är sjukt sexiga.
  • Jag har köpt mig ett par brutala höga klackar som jag knappt tar av mig hemma..
  • Jag vill bli med HUND!!!
  • Jag fyller 22  år nu på ONSDAG.
  • Jag vill operera mig lite överallt, tidsnog kommer jag det..
  • Jag vill bygga balkong med panorama fönster och varför inte takfönster?
  • Jag vill allltid ha sällskap nu för tiden..från ensamvarg till socialtstörd..
  • Jag är avis på de som slipper sommarjobba..
  • Jag älskar barn och längtar ihjäl mig tills de är min tur!!!
  • Jag har fortfarande jobbig ångest och oro..
  • Jag har denna veckan lärt mig äta jordgubbar som jag hatat i alla år..
  • Jag har i veckan dessutom köpt min första buket RIKTIGA blommor , inte plast.

Det var allt för mig..Gonatt vänner =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad tråkigt att du känner så när det gäller kroppen. Jag tänkte precis när jag läste dom tidigare inläggen att jag tycker att du är så himla fin, så det är synd att du själv inte känner så.

kram