torsdag, april 24, 2008

Dagen efter...

Jag gillar inte min tatuering alls. Blev inte alls som jag ville.
Jag har gråtit hela dagen igår och kvällen, och trode ja skulle va stark och klarar denna dagen i skolan , fast ja räknade nog inte med att just ALLA skulle fråga
Får jaa see!!?? Hur gick det, gjorde det ont!!?

Jag grät så fort någon sa något. Hemskt jobbigt. Så nu sitter jga här, skolkar från skolan och bara gråter.

Men jag kanske kan fixa till den efter den har läkt
Men just nu går jag med en fullt synlig tatuering som jag ogillar.
FYFAN!!

Tack Joakim,karro, isabel och hon snälla läraren som pratade vett med mig idag när jag var ledsen. <3

Snälla ni är.

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart vi finns där gumman :-) Hoppas allt det kommer kännas lite bättre sen. Nu är det så färskt och så kommer du kunna fixa till den mer sen när den är helt läkt.
Hoppas du mår lite bra iaf :-*
Pusspuss