söndag, april 13, 2008

Klockren! haha

Jag hade precis satt mig ner på den offentliga toaletten när jaghörde en röst från toaletten bredvid som sa:- Hej hur mår du?
Jag är inte precis den typen som brukar konversera med främlingar när jag sitter på toaletten men jag vet inte vad som flög i mig förJag svarade:- Jo då, jag mår väl bra..
Och den andra svarade:- Vad gör du för någonting då?
Vad var det där för någon dum fråga tänkte jag men svarade: - Jo jag är ute och åker med bilen lite.
Det enda jag har i tankarna just nu är att bli klar så fort som möjligtså att jag kan gå därifrån när jag hör att den i båset bredvid ställer enny fråga.- Kan jag komma över till dig sen?
Hmm, tänkte jag det där var också en konstig fråga.
Hövlig som jag är såsvarar jag ändå:- Nej det ska komma förbi några från jobbet senare så det går noginte så bra idag
Då hör jag den bredvid irriterat säga: - Det är någon idiot i toabåsetbredvid som sitter och svarar på allt jag säger till dig-så jag ringer Dig sen istället!

Inga kommentarer: