måndag, april 21, 2008

Vilket väder =)

Heeej!!

kom hem tidigt idag, orkade inte gå på Foto-lektionen i 3 timmar, när jag slarvat med läxan. Så jag åkte hem, hehe.
Idag har det varit en bra dag. Jag har fått mycket gjort i designen, och nu "leker" vi mästadels bara på lektionerna. Rätt skönt!
idag fick vi lära oss att ta hål i öronen med sån pistol. Jätte nervöst, men jätte kul. fast jag vågade bara göra det i ett plats öra,*kollar generat upp*
Kom in massviiiis med elever som ville ha hål=) Många som ville ha flera stycken. Hehe så alla gick därifrån ut med ett illröda öron=) haha.
Jätte kul!!

Har även för första gången greppa, petat och klämt på ett par nygjorda silikontuttar idag=) Wiee, det var kul! Dagens höjdpunkt!! Så snygga va dom. Jag har rätt stora händer, så dom fick presic plats i min hand(Fick känna under bhn;) ) Om man nu MÅSTE göra sånna, så ska man ha dom i hennes storlek! Lagom för en vanlig kropp med lita höfter.
Fast själv föredrar jag att greppa ett mjukt bröst, eller krama en person där man kan ta i lite, utan att man blir nervös att något ska börja läcka, eller gå sönder.
Men det var iaf jätte snyggt!

La undan ett par "bal-skor" idag, en timme bara och ja fick inte tag i mamma, så hon kunde föra över pengar. SÅ jag ska skynda mig in i morgon och köpa dom.
Hoppas, hoppas, hoppas dom finns kvar då!
Annars blir det "Mördar blick åt dom som tar dom"
Längtar så nu.
Onsdag, är det tatuering. NERVÖST! herregud vad jobbigt detta varit. Kan knappt sova. Är såååå frukstansvärt nervös. Jag och nålar, går inte ihop.
Har bytt till Freddan på Citytatto, inte Björn. Hans attityd är förjävlig. Så det var tur att jag fick någon annan!

Nuu är det matdags, ska göra Rösti, MUMMS!!! I love it. Knaprigt och gott!

PUSS OCH KRAM

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe! Så du vet oxå om hennes silikontuttar? :D Dom är fan asgrymma. Får jag skinnlappar när jag blir äldre så ska jag göra precis som hon har. Hihi!
Härligt med tatuering! :D
Är det espresso house varma choklad eller? såg mumsigt ut! :D
Pusspuss

http://karolinass.blogg.se/