lördag, april 26, 2008

haha!

Hejsan!

Idag vaknade jag på ett underbart sätt. Utsövd och inte ont i tatueringen.=) Jätte skönt.
Jag gick upp från sängen, och raka vägen till skålen som stog vid datan som var full med jordnötsringar och Lättsaltade skruvar. Åt det som frukost*Nickar gillande*
Jag såg på min p-piller karta att allt var slut, och ja måste köpa nytt, annats får jag göra ett sånt där jobbigt uppehåll, vänta in nästa mens. NEJ TACK. hehe
Så jag kollade upp vårat apoteks öppetider. stängde kl 16=) GÖTT!! Jag drog dit och hon bad om legg. Hm?..Det ligger hemma så fint på sängen sa jag till henne då=) Och idag är sista dagen på kartan. Kan jag få dom ändå?

Jaa det ska vi kunna ordna=) sa hon. Så ja böjde mig fram och hångla upp henne mot disken(som ett tack). HAHA ne skojja, men tänk om ;) yeaaah!!!

Kom hem och visste att pappa hade åkt till stan för o köpa erik gadds cd o madonnas nya. När hissen stannar på översta våningen. Så dunkar det redan den nya "4 minutes" med madonna o justin. Och jag skriker Heejj!!!???. Inget svar
Går in mot köket. Pappa hänger coolt mot kylskåpet och shejkar loss. hahaha Det är min pappa det! =D Gammal trummis som alltid spelar med (osynlig pinnar) så fort han hör alla slags musik.

Skulle man skratta åt han då. Så säger han med jaimaicansk brytning , I´v got the rythm maan! haha.

Nuu skriker pappa till mig. Maaat julia! ja sitter nära honom, men musiken är så hög. HAHA!

Nu blir det tunnbröd med tacoköttfärs,riven ost och gräddfil samt salsa=) yummii!

See ya!

Inga kommentarer: