fredag, april 11, 2008

Hemma hos syster...

Hehe Japp, det är jag! =)
Har ätit kyckling, revbenspjäll och potatissallad. Och cola ;)
Jätte gott!
Är här med Mami och Papi. Pia och rolle kommer snart. Amanda(syster) fyllde 22 o onsdags, så vi har alla med oss presenter, hehe hon fick en fin ram av mig med ett kort på oss två,och ett litet sött Chokald Founde sätt av mig, hehe hon är ju en chokladlover utandesslike ;) Pappa köpte jordgubbar och här ska det doppas! Inte för att ja tänker äta det, i dont like strawberries, som synd är!. Ser ju så gott ut!
Av pappa och mamma fick hon en cykel och en digitalcamera =) (Cykel på kööpet lallla) haha ;) Hon blev jätte glad! =D
Jag vill verkligen bo i hennes lägenhet, jag kommer säkerligen ärva denna! Vilket kommer vara perfekt för mig =) En halvtrappa upp med typ ingen insyn från gatan nedenför. hehe perfekt för mig och min komande bebis-doggis ;) hehe
Hur kommer det sig att jag planerar så mkt? hehe
Hela mitt liv består av ett j*vla planerande!!
Men för mig är att dagdrömma av ett stort intresse. Det är så underbart, ren lycka enligt mig.
Jag planerar resor, bröllop, barn, lägenhet, begravning, hehe allt! Men det är ju så kul! Jag lever för det, och klarar mig igenom dagarna så mkt bättre.Än jag gjorde förut.
Tacka vet jag dagdrömmar =)

Ellerhur älskade Joakim?
DU är en av mina drömmar, som gör att ja klarar av dagarna så mkt bättre!
Vet att du läser min blogg så du kommer se detta välldigt snart.

DU är underbar.

Från detta till en helt annan grej

Hittade en så härlig bild på amandas data, och jag är inte så för vinter resor, för att jag älskar stränder hehe.

Nu kom Pia och rolle, nu ska vi mysa!
KRAM PÅ ER ALLA! Ha en trevlig kväll!!

Bilden ser rätt skön ut!

1 kommentar:

Anonym sa...

baby!

Dagdrömmar är bland det bästa som finns=0)
Det är där jag känner den varma sanden mellan tårna, den lätta brisen som kommer in ifrån havet... Det är där vi sitter i solnedgången och myser, kramas, kysser varandra och studerar min röda bränna ifrån de äventyrsfyllda soltimmarna på stranden. Det är där jag upptäcker det lilla vita hjärtat som pryder mitt bröst som du så varsamt gjorde med lite extra solskyddslotion..

När det regnar och Göteborg visar sin lite kinkiga sida, så dansar du in i mina tankar som en vårsamba i april, och solen börjar lysa, fåglarna kvittrar och hundarna viftar lite extra på svansen när det trippande studsigt är ute och rastar sina ägare..

Du finns konstant i mina tankar och du gör mina dagar till bättre dagar, riktigt bra dagar..

*krama om länge med massor av kärlek*

Ps! Hörde precis ett par rader som Tommy Nilsson sjunger (lite passande hest så här på nattkvisten), känner ett behov att skriva ner dom...

"Jag tar dina händer,
önskar att du ska förstå allt som jag känner,
det finns en tid för oss två.
Jag vill att du ska känna varje del av mig,
jag ger allt jag har."

*gnolar med*

Baby! Du är helt underbar!!