lördag, april 19, 2008

Solig lördag=)

Godmorgon!

Sovit gott i natt! Fast vaknade att jag hörde någon gå på toa, och då låg jag över täcket helt med troserna nedenför rumpan :/ hehe och inget linne.
Tur inte någon öppnade dörren =) Vet inte hur jag lyckades, fast jag vet ju att jag vrider o vänder mig heela tiden när jag sover. Hehe tur att det var hemma det hände ;) Så att ingen såg in i min rumpa =P

Idag ska jag mysa hela dagen till vi ska till Jessica(kusinen) som fyllt 25, fira henne lite.=) Ska bli kul att träffa släkten som är så liten=)

Jag är sugen på godis!! eller typ ne Bagel´med cheese, egg n bacon från new york. Någon som kan fixa det till mig ? *fnissar* Muuumms!

Nu ska jag försöka fixa något att äta, slänga mig i sängen igen och burra ner mig rejäält=)

Kram på er!

Måste nämna Tess undebara citat. När jag frågade henne om hon var gaisare som hennes pojkvän är..? så svarade hon -" Ne, jag kollar inte på hockey"
hahahahah

Inga kommentarer: