lördag, juli 12, 2008

Lille Kiwi


Pappa tog dessa två på bryggan


Idag har jag haft en underbar dag som hundvakt.
Jag har verkligen njutit och fått mig ett par goa skratt.
Kiwi leker med sig själv så otroligt sött. Fångade det lite på film men det var så stökigt i bakgrunden så jag kan inte med att lägga ut filmen. Haha!
Kiwi är inte som någon annan liten hund. Han är helt otrolig. han är inte rädd för något. Han hälsar snällt på alla. Människor, hundar, fåglar och katter. Han har inget ont i sikte alls. Han är verkligen helt otrolig. Gillar inte rasen men jag ÄLSKAR HONOM! Hans psyke, hans humor hans självförtroende. Han är nästan som en kopia av sin ägare(Kathy, syrrans bästa kompis)
Han är verkligen ingen svår hund att leja bort så. Jag gör det gärna igen! =)
Dessutom, hur coolt är det inte med två spårkig hund? :P
Här är lite bilder som jag kan kolla tillbaks på när han åker hem ikväll.
Just nu ligger han på mina fötter med sin dalmatinerhund till
leksak brevid sig och sover sött.
I LOVE HIM


Leksaken va alltid med honom. Trogen vän utan ögon och näsa(bort bitna);)
Trött efter allt lekande. (Sov 10 min sen va det lekdax igen)
Jag har aldrig träffat på en sådan pusssjuk hund!
Vi kollade tv
Vi hånglade i sängen

Vi kramades också


Älskade Kiwi

Inga kommentarer: