torsdag, juli 10, 2008

Mamma då=D

Man märker så lätt när mamma är trött. Antingen sluddrar hon, eller förvrider orden på ett kul sätt. Vilket man gör när man är trött.
Men denna grejen slår ändå allt!! hahahaha
Mamma kom ner nu när jag sitter här vid datan och lyssnar på musik.

- Nee Julia, kollade vad jag gjorde. Jag skulle ju ta ner flaskan!?.
Hahaha men hon tog det som stog brevid vilket var en leksaksbil som står som prydnad. Den är antik och är helt dammig för vi aldrig är där och rör den.
Mamma kom så fint ner med den istället för flaskan som var brevid som hon skulle ge till mig.
HAHHAHAHAHA Gud detta var jätte kul =D


Så klart var jag tvungen att ta kort.
Jag skrattar så jag gråter.
Först på sista trappsteget kände hon att d va fel i handen.
Trofan det! Det är en bil och ingen flaska! Och den är ju inte liten direkt..dessutom tung!.. HAHAHHA
Mamma<3

Inga kommentarer: