onsdag, juli 02, 2008

SOLIGT! Äntligen!

Heey hello everyone...
Vilken dag! Legat och solat idag. Sköönt
Och vilken dag jag och Emelie hade igår=) Längesedan jag skrattade så mkt.! =)
Det började med att emelie arrived till mig, jag fick en present som jag uppskattade jätte mkt!!.
En bok som hette

Bla bla 600 OTROLIGT onödiga fakta om SEX

Jag och emelie skrattade så vi grät. Så himla knas saker asså!
Usa's lagar är ju inte o leka med hahaha.
Jag ska dra några exempel vad som står i den.

  • När män i Walibri-folket i central Australien hälsar på varandra så skakar dom sina penisar istället för händer.

  • I Willowdale, Oregon för en man inte svära när han har sex med sin fru.

  • En man ser i genomsnitt 5 kvinnor han kan tänka sig ha sex med.

  • I Florida är det olagligt för en kvinna som är singel, skild eller änka att hoppa fallskärm på eftermiddagarna.

  • Ordet "Gymnasium" kommer från grekiskans gymnazein som betyder att träna naken vilket man ofta gjorde i det gamla grekland.

  • Kama Sutra skrevs av Mallanga Vatsyayana, som enligt rykten levde i celibat.

  • Enligt en lag i Oblong, Illinois så är det förbjudet att älska på sin bröllopsdag under tiden man fiskar eller jagar.

  • I Connorsville, Wisconsin får en man inr skjuta med sitt vapen samtidigt som hans kvinnliga partner får orgasm.

  • I Tremonton, Utah är det förbjudet för kinnor att ha sex med en man när hon åker ambulans. Förutom vanlig straff blir hon uthängd i den lokala pressen med namn. Den inblandade mannen för inget straff alls.

  • Dacryfili är att bli sexuellt upphetsad av att se tårar i ögonen på sin partner.

Boken är verkligen JÄTTE kul. Jag kunde inte sluta läsa högt för Emelie, och vi fick skrattanfall gång på gång. KÖP DEN! =)


Inga kommentarer: