torsdag, juli 17, 2008

Namn

Jag älskar namn. Det finns så många fina, fula,och roliga. Det tar aldrig slut.
Och man kan aldrig sluta häpnas vad man kan döpa någon till.
Jag sitter och läser namn och sedan uttalar dom för att se om jag vill att mina barn ska heta så.
Varför säger man " Alicia kom iiin och äääät!!" för och se om man gillar namnet.
Varför tar man den meningen när det gäller ens barn?
Jag gör det iaf.
Julia kom in och ät!!!! sa alltid mamma. För man är ju ute och leker och stojjar.
Så för mig blir det självklart.
Vad säger ni när ni "provar namn"?

Jag satt och läste diskusioner om namnförslag.
Då sa en:
Men alla ni som tycker vissa namn är söta. Som Humla, Diamantia och Zeke..Man måste också föreställa sig barnet som 14, 40, 70.
"Det är oerhört viktigt att den internationella vapenhandeln begränsas och övervakas", säger Tindragull Molly Bengtson på UD. Skulle det passa? ne jag tänkte väll det.

Gud vad klockren komentar! hahahahahah

Tindraaaagulll kom in och ääääät!!!!*slår ihop två symbaler* MAAAAAAT!!!

hahahahahaha GONATTT gott folk.

Inga kommentarer: