tisdag, november 09, 2010

Heeeey littlee fellaah!

Jag är på strååålande humör.
Ledig, snö utanför och ny mobil. En vit HTC Wildfire.
Ännu bättre är en annan sak. Får reda på den imorgon 100%. Nu är det 98%. Men vågar inte avslöja det!

Händer detta så blir de en helvändning i livet.. Livet blir så mkt roligare och såå mkt hmmm...vuxnare?
Vuxenpoäng efter vuxenpoäng samlar jag in. =)

Igår fyllde mamma 50, när jag kom hem på eftermiddagen från jobbet så var de lite gäster och fler kom de. =) Jätteee kul verkligen. Jag var inte riktgit på humör för att vara bland folk. Helt slut efter jobbet och kände mig allmänt deppig. Så jag stannade på rummet hela kvällen. Tar igen det på LÖRDAG, då det är party party med massa underbara människor!! =) Jag är ledig denna helgen så ska verkligen njuta av denna fest. Alla ja älskar kommer. Kunde tyvärr inte bjuda alla, då det inte får plats med fler bord. Men många kommer som ja håller kära.

Jag kollar just nu på Sveriges Skönaste Familjer. Sååå klockrent program :D Familjen Blad är ju underbar!!!!! Vill bara komma hem till dom på en myskväll och njuta! =)

Imorgon är jag inbokad på spinning innan frukost. Så härligt...Nu ska musklerna tbx och fettet minskas. Tappar i kilo hela tiden. Musklerna bara tynar. Men de ska tbx. Nästa månad ska ja köpa lite småsaker på Gymgrossisten som ska hjälpa mig.
Nu hoppas jag att ja slipper sjukdomar. Även om jag inte känner mig hundra så ska jag börja lite smått.

Nu ska ja fortsätta kolla här.
PUSSSSS

Inga kommentarer: