tisdag, november 16, 2010

Tisdag..


Lediga tisdagen börjar lida mot sitt slut. Har fått nytt schema.
Varje tisdag är jag FREEEE.
Gött.!
Jag drömde sjuka drömmar hela natten inatt. Jisses. Knasig period är jag inne i.

Känner att PMSen sakta bemannar mig..känns ju som att de va välldigt tättinpå den senaste omgången. Lite väl tätt. Presic återhämtat mig ju från all skit. Damn you!!

Jag har presic blivit BFF(Best Friend Forever) med min nya HTC. Känns kanon!! Så den håller mig på bra humör. Fick en dos av barn idag oxå. Barnvakt åt  M och E idag. Mys. Små blöjrumpor. GOINGAR. Älskar ihjäl dom. , (inte blöjorna utan barnen i dom).

Dagarna nu framöver e lite halv-veliga känner jag. Ullared ska klämas in, även om jag är ledig då och då så ska träningen in IGEN och allt ska klaffa.
DET SKA KLAFFA, så är det bara. Dags att ändra den onda cirkeln.

Ne nu blir de somna som är prio ett. Upp tidigt.

Puss på er, sov gott,

Inga kommentarer: