onsdag, november 10, 2010

Onsdag.

Hmm Motivationen inför träningen imorse var på topp.
Flög upp kl 06 (Blörjar jobba kl 14, nu förstår ni att jag älskar att träna, och är morgonpigg va?).
Hoppade i kläderna, i med en macka och proteindrinken i handen. Väl på bussen hostade jag hela vägen som en aidssjuk knarkare. På passet så flåsade jag och var allmänt hängig.
Är inte frisk säger kroppen, eller säger. Den skriker det till mig!!!!

25 min av 60 min klarade jag. helt slut, darrig och enligt mig själv inte OK gjort.
2 låtar av dom är uppvärmning som jag för två veckorsen klarade utan problem. Nu var ju slut efter den.

Så får ta det lugnt. Suck.. Vill ju köra på!! Även om min kropp aldrig varit smalare så vill ja ha musklerna tbx.
Angående DET. hur fasiken kan ja droppa så i kilo? Jag äter skit varje dag på jobbet.

För att längta lite till, så lägger ja in sommaren träningsbilder. Så härligt med bränna och träningskläder.






Mesiga armar man hade då.under sommarn ;)

Mycket bättre nu ;)

Dom är tyvärr GONE nu. efter ca 2-3 veckors uppehåll av sjukdommar.
NU FASIKEN KÖR JA PÅ IGEN.
Beach 2011.

Inga kommentarer: