onsdag, november 10, 2010

JAAA!!!!!!!!

Kontaktet är i min hand! JAG ÄGER EN BOSTADSRÄTT!!!!
Såååå glad och lycklig. ÄNTLIGEN ska ja få flytta hemmifrån!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommer sakna Älskade SANNEGÅRDEN.
But i´ll be back for sure. Om några år när jag har råd. =D

Börjar på noll och jobbar mig uppåt. Som mamma och pappa.

En liten etta på 35kvm. I det finaste området i Backa. Fina mysiga villor överallt och min är i en omgjord villa längst upp, så min är med snetak. Med kök, badrum, walkincloset och tvättstuga i en samanhängande villa brevid.
SÅÅÅÅ mysigt. Liten gård med utemöbler, fråd och soprum på tomten. Som en riktig villa.

ÄLSKA!!!!

Tillträde 9 dec. Så tidigt som möjligt men ändå så att saker hinner göras.

Min första jul i ett EGET hem. Lägenheten står på MIG. Fattar ni?..

21 bast och en egen bostad! =D

Längtar till IKEA; ULLARED OCH ATT FÅ MÅLA.

Nu ska jag sova. Varit i extas hela dagen. Lyrisk!!
Gonatt!!!!

Inga kommentarer: