söndag, november 21, 2010

Skrivet på Facebook idag..

  • Vilken jäkla dag!! hahahah. Hoppa in som vikarie 3 h. Vid öppning när man har som mest att göra går ena skjutdörren i glas sönder. Tusen bitar överallt. Kollegan tappar soppan över köksgolvet och jag får en skylt från hyllan längst upp rakt på näsan, så nu saknas det hud på näsan. *SNYGGT!* Aj! HAHHAHA Man kan inget annat än å skratta åt detta. Allt hände idag :O
  •  Älskar dig min lilla fågel!! Provsov med honom och en svart handduk över buren, gick kanon, inget kvitter vid 05 som han gärna gör! Nu är vi redo att flytta ihop bara han och jag i min minietta ♥♥♥♥

  • Klämt i mig en bunke med Havreflarnssmet. Suck 
  • VILL HA DEN LÅNGE BONDEN I BONDE SÖKER FRU!!! Han är fantastisk!!! ♥ Fan att jag inte sökte!!! 
  • NÅGON SOM HAR MÖBLER, PORSLIN ELLER INREDNING att sälja/skänka??? =D
  • Jag vill oxåååååååååååå på SPAAA med en killeeeeeeee


 
Hahaha kan inget annat än att sova gott idag.
GONATT!!!

Inga kommentarer: